Europon ateina fašistinių pabaisų metas
ivykis

Gianluca Casseri-0      Gruodžio 13 d. Italijos mieste Florencijoje dešinysis ekstremistas surengė rasistines žudynes. Nušovęs du ir smarkiai sužeidęs tris prekeivius iš Senegalo, žudikas nusišovė pats. Netrukus jis buvo identifikuotas. Tai Pistojos miesto gyventojas Gianluca Casseri, priklausęs ultradešiniųjų organizacijai „Casa Pound”, kuri susijusi su nacionalistiniu Romos socialiniu centru. „Casa Pound” organizacija oficialiu savo „orientyru“ laiko Italijos fašistą B. Mussolini.

 

Florencijos meras šias žudynes pavadino „vienišiaus psichopato veiksmais“, tačiau su tokiu vertinimu nesutiko 300 imigrantų iš Afrikos, iškart po įvykio susirinkusių miesto centre. „Nemeluokite mums, kad jis buvo beprotis, – sakė vienas imigrantas „Guardian“ žurnalistui. – Jei taip būtų buvę, jis būtų šaudęs nesirinkdamas – ir baltuosius, ir juoduosius“.

 

Po pietų Florencijoje tvyrojo gana įtempta atmosfera. Pasipiktinusių imigrantų kolonos pražygiavo miesto centru, vartydamos skuterius ir šiukšlių bakus. Kai kur įsiplieskė konfliktai tarp protestuotojų ir policijos. Įtampa nuslūgo tik vakarop, kai protestuotojai susirinko pasimelsti ir tylos minute pagerbti žuvusiuosius. Masiniai antifašistiniai protestai suplanuoti artimiausią savaitgalį.

 

Išpuolis prieš senegaliečius buvo surengtas praėjus vos kelioms dienoms nuo įvykių Turine, kur įsiutusi minia, įaudrinta melagingų gandų apie merginos išprievartavimą, bandė padegti romų stovyklą. Šioje minioje, deginusioje romų namelius ir automobilius, daugiausia buvo „Juventus“ futbolo klubo „ultrų“, kurie neseniai skandavo rasistinius įžeidimus juodaodžio Italijos futbolininko Mario Balotelli adresu.

 

Imigrantai bei kitos mažumos Italijoje yra visaip ujamos ir nuolat susiduria bjauriomis rasizmo apraiškomis. 2010 m. sausį Kalabrijoje ksenofobai nušovė du iš Afrikos atvykusius fermos darbininkus. Šis išpuolis tada sukėlė riaušes, per kurias buvo sužeisti 37 žmonės. Prieš tai Neapolyje buvo nušauti šeši imigrantai.

 

Tuo pat metu Italijos vyriausybė griežtai kritikuojama už nehumanišką elgesį su pabėgėliais iš Šiaurės Afrikos, apsistojusiais Lampedūzos saloje. „Amnesty International” organizacija neseniai pranešė apie daugybę žmogaus teisių pažeidimų, su kuriais susiduria prieglobsčio Italijoje ieškantys imigrantai. „Valdžia nesuteikia galimybių atlikti pabėgėlio statuso suteikimo procedūras, neteisėtai sulaiko pabėgėlius, laiko juos nežmoniškomis sąlygomis, perpildytose patalpose nuolat kyla gaisrai“, – sakoma pranešime.

 

Specialiame Europos Tarybos pranešime įspėjama: „Rimtą nerimą kelia romų ir sinti (Vakarų Europos romų atšakos – vert. past.) padėtis Italijoje. Būtina sustiprinti kovą su rasistiniais išpuoliais ir rasistiniu policijos elgesiu. Rasistinių išpuolių monitoringo sistema turi būti lankstesnė ir ginti išpuolių aukų interesus.“

 

Britų analitinis centras „Demos“ lapkričio mėnesio pranešime įspėja apie ultradešiniųjų jėgų pakilimą visoje Europoje. Viena iš pranešimo autorių Emine Bozkurt rašė: „Mes esame Europos istorijos sankryžoje. Jei neįveiksime šios kraupios tendencijos, po penkerių metų susidursime su staigiu neapykantą bei atskirtį propaguojančių jėgų sustiprėjimu, įsivyraus ultranacionalizmas, ksenofobija, islamofobija ir antisemitizmas.”

 

Pranešime sakoma, kad alyvos į ugnį įpylė Europos šalių skolų krizė, padidinusi rasinę bei etninę įtampą. „Mes ne kartą įspėjome apie pavojų, kad visuomenė gali nusiristi į ksenofobinius XX a. 4-ojo dešimtmečio laikus. XX a. 1-ajame, 3-iajame ir 4-ajame dešimtmečiais ultradešiniąsias partijas vienijo antisemitizmo faktorius, XXI a. pradžioje jas vienijančia grandimi tapo islamofobija, – „Guardian“ sakė „Demos“ atstovas Thomas Klau.

 

Šiais nelengvais laikais mums vertėtų įsiklausyti, ką pataria žmogus, patyręs fašistinės reakcijos bangą praeito amžiaus pirmojoje pusėje. Psichoanalitikas Erichas Frommas, iki šiol aktualumo nepraradusiuose savo darbuose tyręs gilumines ksenofobijos priežastis, įspėjo apie atskirties pavojus, kuriuos sukelia individualistinė kapitalizmo tendencija. Ši tendencija atima iš žmonių saugumo jausmą ir verčia juos vis labiau rūpintis savo turtu, o tai savo ruožtu virsta derlinga žeme, kurioje gali suvešėti fašistinis jėgos kultas.

 

Kitas mąstytojas – Walteris Benjaminas – savo laiku pasakė susimąstyti verčiančią frazę: „Bet koks fašizmas liudija revoliucijos nesėkmę“. O Rosa Luxemburg tiksliai įvardijo pasirinkimą, kuris iškilo žmonijai Pirmojo pasaulinio karo išvakarėse: „Socializmas arba barbarybė“. Tačiau tiksliausiai dabartinę padėtį nusakė Italijos revoliucionierius Antonio Gramsci. Prieš pat Antrojo pasaulinio karo pradžią jis rašė iš fašistų kalėjimo: „Senasis pasaulis miršta, o naujasis kovoja už savo gimtį – ateina pabaisų metas“.

 

Versta iš http://roarmag.org

Antifa.lt, 2011 12 15


Gianluca Casseri-1


Gianluca Casseri-2


Gianluca Casseri-3


Gianluca Casseri-4



 

Komentarai  

 
-2 # nesuprantunesusprantantis Y-m-d H:i
ko jums tie juodukai taip patinka?Pagyven kit su jais getuose,pamatys it kokie jie slykstus tinginiai ir veltedziai,ko kisat ta Lampedūzos sala,blyn jie ten patys verziasi per jega as ten paskelbciau karine padeti ir visus nelegaliai iplaukiancius i teritorinius vandenis laivus skandinciau,inv azija kazkokia...
 
 
-2 # Ats: nesuprantunu Y-m-d H:i
gyvenam beveik gete. visokie fašistuojantuys rasistai kurių vieta atmatų duobėj nuolat skleidžia savo purvą ir tie atmatos įsivaizduoja esantys labai protingi, nes jų "patriotizmą' remia valstybė.
 
 
-1 # Veidrodėli, pasakyk...NeTiesa Y-m-d H:i
gyvenam beveik gete. visokie komunistuojanty s kosmopolitai kurių vieta atmatų duobėj nuolat skleidžia savo purvą ir tie atmatos įsivaizduoja esantys labai protingi, nes jų "humanizmą' remia tarptautinės organizacijos.
 
 
0 # Ats: Veidrodėli, pasakyk...nu Y-m-d H:i
Ponas netiesa, jei deklaruoji gerbiantis kitų papročius - tai jukš iš čia į savo atm,atų duobę. Iš tikro tokie troliai neturėtų būti toleruojami. galimybė reklamuotis visokiems atmatoms - nėra žodžio laisvė. Rasistus šovinistus - lauk iš anarchija.lt
 
 
-1 # Gerai varai, kovotojau už laisvęNeTiesa Y-m-d H:i
Cha cha cha, kaip simptomiška - pasaulio teisingųjų manymu, "žodžio laisvė" - tai jų teisiosios nuomonės skelbimas, o bet kokia kita nuomonė - tai atmatos ir paplavos...

Kažkodėl nesistebiu, kad tie, kas aršiausiai kovoja "už laisvę" ir "prieš diskriminaciją" patys didžiausi agitatoriai už idealoginės cenzūros įvedimą ir getų, į kuriuos būtų suvaromi "perauklėjimui" nepakankamai sąmoningi elementai, įkūrimą.

Heil Anarcho!
 
 
+2 # Ne skustagalviskre Y-m-d H:i
Antroje nuo viršaus nuotraukoje jis labai panašus į Šustauską.
 
 
+1 # jo..šiaip žmogas Y-m-d H:i
Toks įspūdis, kad imigrantai į Italiją yra vežami prievarta ir ten laikomi prieš savo valią... Apie jų padėtį rašo visi kas netingi, o apie tos pačios Lampedūzos vietinių gyventojų padėties pokyčius, prasidėjus negrų antplūdžiui,kaž kodėl rašyti niekam neįdomu... Viskas gan paprasta: jei jau imigravai į svetimą šalį, būk malonus gerbti joje dominuojančius papročius, vertybes ir t.t. , ko nematyti iš negrų pusės...
Vietiniai paprasčiausiai gina jiems įprastas vertybes ir savo namus, nes tie negriukai, kiek pasiekia žinios, dirbti tam , kad užsidirbti pragyvenimui, nelabai dega noru, o va paimti, kas jų požiūriu blogai padėta –šitą jie mielai.
P.S. Pastaba tiems, kurie bandys neigti ar priskirti nacionalizmo arba rasizmo apraiškoms atskiriems regionams būdingų papročių ir vertybių sistemų egzistavimą - atsibuskit ir nustokit galvoti, kad yra taip kaip jums norėtusi, realiai patys, ko gero, puikiai matot kaip yra iš tikrųjų...
 
 
0 # Ats: jo..Tikrai Y-m-d H:i
Rasistus, kaip šiaip žmogus reiktų siųst kur nors į negyvenamą salą tegul jie ten realizuoja savo paproti ir teisę 'būti nušautam" žmonės tokių papročių neturi. Ir nėra čia ko skleist savo rasistinių pūlių
 
 
+3 # sutinkušiaip žmogas Y-m-d H:i
Reiktų, visus, kurie mąsto neprogresyviai, tai yra ne anarchistiškai reiktų išsiųsti kur nors. Galima ir į negyvenamą salą, juk jie trukdo ateiti "šviesiam anarchistiniam rytojui". A propo, dar vienas klausimas, o "teisę būti nušautam", ko gero realizuotų anarchistų saugumas (ar kaip jis ten vadintųsi..
 
 
+2 # NepaykantaRycka Y-m-d H:i
Neapykanta galima jausti zmogui uz konkrecius veiksmus, nuomones ar pan., bet jausti neapykanta grupei zmoniu, nes kazkas mate pvz. viena tingini is tos grupes yra psichines ligos pozymis.
 
 
0 # Mylėti vagis ir žudikus - tai juk taip anarchistiška.. .NeTiesa Y-m-d H:i
Tai būtent kad UŽ KONKREČIUS veiksmus čiabuviai ir nemėgsta emigrantų: vagystės, narkotikai, plėšimai, prievartavimai, nužudymai - tai yra labai labai konkretu.

Ir kuo tų imigrantų veiksmai bus konkretesni - tuo konkrečiau jų ir nemėgs.

Konkretus pvz.: 4/5 visų nusikaltimų Švedijoje padaro ne švedai, o jų šalies "svečiai" - įvairių rasių bei tautybių.

Kaip švedai turėtų reaguoti į tai? Oficialiai mokėti visiems gastarbeiteriam s duoklę, kad tie neitų vogti ir plėšikauti?

***
 
 
+1 # Neskleisk melotiesa.lt Y-m-d H:i
Pastebėjau, kad pastaruoju metu šiame portale itin suaktyvėjo trolis ***, nuolat skleidžiantis prasimanymus ir melagystes.

Imigrantai švedijoje padaro ne 4/5, kaip meluoja ***, o tik 25 proc. visų nusikaltimų. Žr. http://www.thelocal.se/2683/20051214/

Žinoma, šis skaičius yra didelis, bet ne didesnis, negu žemiausio socialinio sluoksnio padaromis nusikaltimai kitose šalyse, kur nėra imigrantų. Pvz., Lietuvoje beveik trečdalį nusikaltimų padaro vadinamieji asocialūs asmenys, kurie savo socialiniu statusu prilygsta imigrantams Švedijoje.

Redkolegijai siūlyčiau atidžiau sekti NeTiesos.lt komentarus ir, prasimanymams pasikartojus, jį paprasčiausiai blokuoti.
 
 
+2 # Melagis melavo, linkus kopijavo...NeTiesa Y-m-d H:i
Citata:
In a report studying 4.4 million Swedes between the ages of 15 and 51 during the period 1997-2001,...
Gerbiamasai, o dar senesnių duomenų negalėjote paimti?
Dabar pasikeitęs ir imigrantųkiekis ir santykis ir degradų kiekis tarp jų.

Maža to, ten pateikiami tik "oficialių" imigrantų skaičiukai. O visi kiti, jau gavę "pabėgėlio" statusą, bei nelegalai nėra įtraukti...

Tamstai siūlyčiau įsirašyti į Anarchiją.lt redkolegiją etatinio Gėbelsio pareigoms - tuomet galėsite ne tik blokuoti visokius trolius, bet ir skleisti šventą anarchistišką tiesą...

***
 
 
+2 # tarkim...šiaip žmogas Y-m-d H:i
Tarkim, kad 25 proc., o imigrantų ten 25 proc? Ar daug kartų mažiau? Tai gal jūsų aritmetikos žinios leis padaryti skaičiavimus ir išvadas?
 
 
+2 # nu tai ryckanesusprantantis Y-m-d H:i
tai jei matet is nacionalistu tautininku koki viena naci,tai jausti neapykanta visai grupei yra psichines ligos pozymis ania...
 
 
0 # Anarchiste, ar jau atidavei savo marškinius negrui?NeTiesa Y-m-d H:i
GELBĖKIT - NEGRUS MUŠA!

Chm, o kodėl jums nekyla noras papasakoti apie tai, kad būtent saulėtojo žemyno atstovai ksenofobiškoje Norvegijoje smaginasi grupėmis prievartaudami norveges moksleives?

Arba kodėl nepasiseiliojat e dėl Peterburge tadžikų juodadarbių kiemsargių išprievartautos ir užmuštos penkiametės mergaitės?

O gal jums yra visiškai normalus ir jūsų dievinamų čigonų pragyvenimo būdas - vagystės bei narkotikai?

Aaaaaaa.... supratau - tai ne negrų, čigonų ir tadžikų kaltė... Tai kalta ksenofobiška, fašistinė, antikosmopoliti ška aplinka, kuri šiuos tyrus ir nuostabiai mielaširdingus žmones pavertė gyvuliais...

Būtent todėl kad anarchistai nepripažįsta akivaizdžių faktų ir įvairaus plauko degradus bando pateikti kaip pilnaverčius visuomenės narius, anarchizmas taip ir liks neadekvačių žmonių judėjimu, ant kurio "ksenofobiška" visuomenės dauguma dės ilgą ir skersą.

***
 
 
-1 # ffff Y-m-d H:i
Jei ką nors kas nors išprievartavo, tai toks prievartautojas ar prievartautojų grupė yra nuskaltėliai ir privalo susilaukti teisingo atpildo. Jei koks lietuvis ką nors išprievartavo ar pavogė (o šitoj sritį jie ne ką mažiau reiškiasi), tai negalima sakyti, kad visi lietuviai yra prievartautojai , ar vagys. Jei koks senegalietis ką nors išprievartavo, mažų mažiausiai netikslu sakyti, kad visi senegaliečiai yra prievartautojai . Ar sugebėsi savo galvele tokius dalykus suvokt? Mažai šansų, jei net nesugebi suvokt apie ką straipsnyje rašo.
 
 
+1 # Viena netikusi avis - visą bandą chierina...NeTiesa Y-m-d H:i
Viskas yra santykinai, galvotasis mano drauge :)

Jeigu virš 90% išprievartavimų šalyje tai būtent tavo mylymų afroeuropiečių ir kitų "svečių" darbas (Norvegijos statistika). Kokias išvadas turi pasidaryti Norvegijos čiabuviai? Gal nemokamai visiems išdalinti prezervatyvus?

Situaciją galima apibrėžti daugmaž dviem teiginiais:
1 - ir tarp čigonų (negrų, tadžikų ir t.t.) yra sąžiningų žmonių.
2 - ir tarp vokiečių (švedų, norvegų ir t.t.) yra niekšų.

Ar jauti subtilų skirtumą, mielasis anarchiste? O iš kur jis atsirado ar mąstei?
Gal netgi girdėjai, kad vokiečiai daug teigiamiau žiūri į lietuvius negu į lenkus?
Arba kad anglai mielai samdo indus bei pakistaniečius, bet kaip įmanoma vengia samdytis negrus? Įdomu kodėl?

Gal todėl, kad žmogui norinčiam normaliai gyventi SAVO ŠALYJE nepatinka tie, kas tą jo Tėvynę nori paversti kiaulide ir anarchijos zona?

***
 
 
0 # ffff Y-m-d H:i
Nu man norvegas sakė, kad lietuviai jau ne kartą jį apvogė, tai dabar pas jį vieni lenkai dirba. Durnas tas norvegas, nes žmones pagal tautybę vertina. Kada nors apvogs ir lenkai, paskui dar kas nors nuskriaus, taip ir liks vienas iš baimės drebantis, ir turės pats savo braškynus ir agurkynus prižiūrėt. Bet atkreipk dėmesį, aš nesakau, kad visi norvegai teigiamiau žiūri į lenkus. Kiek norvegų, tiek ir požiūrių. Tas pats ir vokiečiams tinka.
Skridau kelis kartus pro Londoną ir mačiau pilna dirbančių juodaodžių (tiek su šluotom, tiek su laptopais). Tačiau tikiu, kad ir Anglijoje pilna į tave panašių dundukų, kurie nieku gyvu nenorės turėt reikalų su spalvotaisiais, bet čia jau tik liguistos išimtys.
 
 
+2 # Ats: fffNeTiesa Y-m-d H:i
Mielas mano, yra atskiri atvejai ir yra statistinė dauguma.

Tarp emigrantų yra ir labai protingų žmonių - faktas - bet tai mažuma, atskiri atvejai.

O statistinę daugumą sudaro kas? Tam tikras vidurkis, pagal kurį ir susidaro bendra nuomonė visuomenėje.

Lietuva įstojo į Evrogavnojūzą ir automobilių vagysčių pas mus sumažėjo daugiau nei 2 kartus!

Kur dingo pusė Lietuvos automobilių vagių, a?

Pradėjo sąžiningai gyventi? Galbūt vienas kitas, tačiau statistinė dauguma dabar tiesiog vagia skandinavų, vokiečių ir britų automobilius.

Ir todėl "į mane panašūs dundukai" Anglijoje, Vokietijoje ir kitur ima vis labiau nekęsti ne tik spalvotųjų, bet ir baltųjų šiukšlių.

O kad tarp nelegalų yra ypatingai didelė dalis kriminalinių elementų - tai toks faktas, kurį net klaustrofobinia i anarcholiberast ai turėtų suvokti.

***
 
 
+1 # Anarchija -> Mafija -> Fašizmas, o ką jūs galvojat?Paprastas Y-m-d H:i
Jūs tikrai manot, jog kažkada išmus anarchizmo valanda Lietuvoje? Bent kolkas jūsų įtaka šalies gyvenimui yra netoli nulio, finansinio užnugario neturit jokio, (na be to, kad melžiat įvairius fondus, bet jei kiltumėt prie sistemą pinigų kranelis irgi būtų užsuktas), silpnai gaudotes esamoje ekonominėje santvarkoje, apskritai ekonomikoje ir nesugebat jos realiai įvertint, neturit jokios aiškios veiklos sistemos, vertybių, tikslų ir t.t.
 
 
-1 # bukaskre Y-m-d H:i
Kokie fondai, koks finasinis užnugaris? Esi dar vienas konspiracininka s, kaip ir ***?
 
 
+1 # Nėra fondų, nėra,,, o taip norėtųsi,,,NeTiesa Y-m-d H:i
Vienas garsiausių "konspiracinink ų" - tai Getė, kuris pareiškė, kad "norintis suprasti, kas vyksta šiandien, privao savo žvilgsniu aprėpti bent 3000 metų istoriją".

Aš ne konspiracininka s - tiesiog stengiuosi žiūrėti plačiau, neapsiribodamas vienos idealogijos (politinės, religinės ar pan.) rėmais.

Susidaryti sau griežtą ir vienareikšmišką pasaulėlio vaizdą pagal liberastinę, marksistinę, krikščionišką, budistinę, anarchistinę, socialistinę, kapitalistinę ar bet kokią kitą idealogiją yra labai patogu ir suteikia tam tikrą psichologinį komfortą šiame permainingame pasaulyje...

Bet tuomet žmogus tampa įpaišytas į kažkurią vieną iš daugelio avinų bandų.

Jūs pavyzdžiui ganotės savo anarchistinių idėjų slėnyje ir draugiškai mekenate savo anarchistinius lozungus.

O aš noriu būti laisvas nuo BET KOKIOS idealogijos.

Tai ir yra esminis skirtumas tarp mūsų, mielieji PONAI anarchistai.

***
 
 
+1 # ??Paprastas Y-m-d H:i
Koks dar konspiracininka s? Sakau, kad dabar esat šlapia vieta. Dėl finansio užnagario, tai juk sakau, kad realiai jo ir nėra. Gali čia man sapaliot kliedesius, kad anarchistams nereikia pinigų ir vien jų įdėja yra tokia stipri, kad gali kalnus nuverst. Deje, bet atmerk akis, be pinigų su molatovu prieš ES ir NATO niekaip nepasišakotumėt . Net į laikraštį straipsnio neikiši nepamokėjęs, tai ką jau kalbėt apie revoliucija:)
O dėl fondų, tai juk kaikurie siurbiat ES lėšas tolerancijai skatint ir panašaus tipo programoms vykdyti. Dar galim prisimint Fioklos atvėji, kai kažkada valstybės remiama savo knygutę leido. Nors šitą daugiau dėl juoko miniu, bet tiesiog aiškiai matyt kaip pinigas nugali visas įdėjas:)
 
 
+1 # 2Paprastas Y-m-d H:i
Beje kitoje temoje kažkas paminėjo ir apie Pocevičiaus švietimo iniciatyvas ir tapima direktoriu "Greičiausiai- dėl formalių reikalavimų veiklai, o gal ir dėl didesnių galimybių nusunkt kokį litą geram reikalui.". Nesigilinsiu ar ten jūs nusukat ar nenusukat, bet anarchisto mąstymas aiškus. Jeigu jums pasitaiko galimybė kitus apgaut ir pasipelnyt, tai tame nematot nieko blogo, nes juk jūs viską geriems tikslam panaudosit :)

Taip atsimenu ir tarybų sąjungoj buvo, patys suneša, patys vagia, o vėliau stebis, kur dingo ar kodėl neužtenka :))
 
 
0 # 2Paprastas Y-m-d H:i
Man, žiūrint iš šalies, tai Lietuvos anarchistų judėjimas maždaug tam pačiam lygyje kur ir Murza su savo "partijom" ir kur religiniai dogmatikai. :) T.y. žmonių būrys kurie save izoliavo savo fantazijose, užkalbėjimuose ir pasakose. Tiesa jei Murzai bus leista per LRT pasisakyt prieš rinkimus, tai gal ir pritrauks naujų nuvargusių žmonių į savo tarpą, bet ir toliau turėtų išlikt tas judėjimas niekinis, na, bet dabar ne apie tai.
O jei įvyktų pats netikėčiausias (man) atvėjis ir jums kažkaip pavyktų destabilizuot padėti ir mėgintumėt perauklėt visuomenę gyvent pagal jūsų modelį, tai statau 1:1000, kad nė metų nereiktų laukt iki visiško jūsų sutriuškinimo :) Na, bet ir čia tarkim užsienio interesantai (investuotojai, kapitalistai, prekių eksportuotojai ir t.t.) spjauna į Lietuvą, kaip į per smulkią žuvį ir vardan ekspermento žiūri kas bus. (aišu, švelniai paspaustų, kad nutrauks prekyba, jei nesibaigs nesamonės :)) Na ir aišku finale nutrauktų)
 
 
0 # ir dar bukesniskre Y-m-d H:i
kai žmogaus mąstymas apsiriboja pasisakymu per LRT prieš rinkimus, aišku, koks jis paukštis...
 
 
+2 # :))Paprastas Y-m-d H:i
O tu galvoji Murzininkai turi pinigų, kad nusipirktų eterį ir ten jie galėtų ilgiau dėstyt savo mintis? Gi jie turbūt dar didesni ubagai, nei jūs :)))) Vienintelis šancas jiems būt išgirstiems, tai, kad iki rinkimų jie įkurs partija, jai bus leista dalyvaut rinkimuos ir valstibinė televizija jiems duos kažkiek nemokamo eterio ir pakvies į kokią nors laidą.

Gali neigt kiek nori, bet per žiniasklaida galima labai greit paskleist vieną ar kitą įdėja ir būti išgirstam. O, kad žiniasklaidoje atsidurtų Murzos svaisčiojimai jis beabėjo už tai turėtų atbašliuot.

Tarkim vienas žmogus nors ir labai gerai šnekės gatvėje, per mitingėli susirinks daug žmonių jo paklausyt, bet iš esmės apie jį ir jo įdėjas žinos tik velniškai maža dalis žmonių. "Garsiai" ir plačiai rėkentis visada būna topuose.
 
 
0 # 3Paprastas Y-m-d H:i
Tad užsienis į bėdas nesikiša, dar jus pradeda palaikyt Lietuvos kariuomenė, (rašant net juokas ima :D ) keletas pramoninkų ir štai turėdami šiokį tokį užnugari sunaikinat valdžią ir mėginat išplėtot savitarpio pagalbos tinklą. Na ir toliau, bent aš matau, kad visa šalis kristų į skurdo gniaužtus, atsirastu mafijinės grupuotės, na ir finale galbūt net įsigalėtų fažizmas, kaip aukščiausia mafijos išraiška :)
O šiaip anarchistam siūlyčiau kurti savo gyvenvietę ir kaip kokiems amišams išsikovot, kad nieks į jų reikalus nelystų ir tokiu atvėju nei kitiems galvą skaudėtų, nei patiems. Arba dar geresnis variantas, (pagal mane) kad tokių žmonių gyvenvietė žaistų pagal esamas taisykles, susiburtų į kooperatyvą ir ten ekologines bulves pardavinėtų ar dar kokį šūdą. Taip būtų išvengta frustacijos kai koks Normanas negalėtų nusipirkt alaus dėl pinigų neturėjimo, ar pasijungt interneto, nes jokia įmonė nemainys karvės pieno į interneto pajungimą.
 
 
+5 # AdministracijaiPaprastas Y-m-d H:i
Nuimkit tokius komentarų ribojimus, bent 5000 simbolių leiskit, o tai nervina skaidyti ką parašai.
 
 
+2 # Kaip skaitytPaprastas Y-m-d H:i
Komentaro eiliškumas, tiems kas nesusigaudo :)
1) # Anarchija -> Mafija -> Fašizmas, o ką jūs galvojat? — Paprastas 2011-12-16 13:14
2) # 2 — Paprastas 2011-12-16 13:19
3) # 3 — Paprastas 2011-12-16 13:45

Čia vienas komentaras, bet išskaidžiau į kelis, nes šitoje svetainėje dabar labai šūdina komentarų sistema. (anksčiau geresnė būdavo)
Tad skaitant juos kaip atskirus šietiek pasimest galima.
 
 
0 # >paprastasf Y-m-d H:i
Tu vieno paprasto dalyko nepagauni- anarchistai nekovojo ir manau niekada nekovos už "savo modelį". Anarchistai siekia, kad patys žmonės, bendruomenės, visuomenės kurtų savo modelius, daugybę pačių įvairiausių modelių ir taip realizuotų savo, o ne vadų, vyriausybių, pinigų maišų ar dar kokių fikcinių lyderių modelius. Pagauni kampą? IMHO, anarchijoje galėtų veikt ir kokia nacionalistų bendruomenė, kur, bl, visi būti grynakraujai lietuviai per 30 kartų. Galėtų veikt ir konspiracininkų bendruomenė, kuri tyrinėtų slaptus planus ir įtakas, ieškotų siūlelių tampytojų ir tikrosios galios turėtojų, gal jie net būtų naudingi platesne prasme, o ne vien kaip egzotiški paranojikai.
 
 
0 # to fšiaip žmogas Y-m-d H:i
Pažiūrėkime "vice versa" dabartinėse visuomenėse veikia įvairios bendruomenės (anarchistų taip pat), tai kuo visa tai skiriasi nuo jūsų taip šlovinamos anarchijos? Ne, tamstelė nesupranti pagrindinio dalyko: anarchija, kaip ir komunizmas - tik graži pasaka (kaip ir visais besirūpinantis dievas). Tam , kad sociumas bent jau pradėtų artėti prie šitos idėjos realizavimo, būtinas žmonių prigimties (tokios, kokia ji susiformavo per visą homo sapiens gyvavimo laiką) radikalus keitimas, o tai yra neįmanoma priimtinomis ir praktiškai įvykdomomis priemonėmis. Taip kad svajoti niekas jums nedraudžia, svajokit į sveikatą, bet supraskit, kad pasakos, kaip ir fantastika -tik graži kūryba, su realybe neturinti nieko bendro.
O dėl revoliucinės kovos dėl savo idėjų - tas kas pasakė (neatsimenu kas toks tiksliai), kad "Idėja, dėl kurios nepraliejamas kraujas pasmerkta numirti" buvo kvailys - idėja dėl kurios reikia lieti kraują - visiškas mėšlas. Gera idėja priimama be didelių įrodinėjimų.
 
 
0 # "Gera idėja priimama be didelių įrodinėjimų."f Y-m-d H:i
Žėk, turiu idėją, kad "net bloga taika yra geriau nei geras karas". Sutinki? Milijardai sutinka. O dabar apsidairyk aplinkui, pavartyk spaudą, pajunginėk teliko kanalus...
O idėja, kad 8 valandų darbo diena yra geriau nei 12 valandų darbo diena? Kaip, neblogai skamba? O kraujo tai nemažai pralieta... Ar tik pats nesinaudoji tuo "visišku mėšlu", a? Kai Amerikoje prasidėjo kova prieš vergovę, 80% balso teisę turinčių JAV piliečių pasisakė prieš vergovės panaikinimą. Kuri idėja tau atrodo geresnė- vergovės ar laisvų piliečių?
 
 
0 # >šiaip žmogasip Y-m-d H:i
norėtųsi detaliau apie žmogaus prigimtį. Konkrečiau - kas tokio joje ydingo komunizmui ir anarchijai. Tikiuosi, kad supranti apie ką kalbi.
 
 
-1 # to ipšiaip žmogas Y-m-d H:i
Matai, teorija apie tai, kad beždžionė pradėjo tapti žmogumi tada, kai su pagaliu numušė nuo palmės bananus, kurių negalėjo pasiekti yra ne visai teisinga - žmogumi ji pradėjo tapti tada, kai paėmusi pagalį trenkė juo per galvą kitai beždžionei, kuri turėjo bananus... Tuo jau gan daug pasakyta. O jei rimtai, tai labai neturiu laiko (o ir noro ) dabar rašyti, rytoj, manau parašysiu rimčiau.
 
 
0 # >šiaip žmogasip Y-m-d H:i
daugiau apie teoriją galima? Nuorodų pvz. į rimtus mokslinius tyrimus. Nes papilstyt šūdo kiekviena beždžionė moka.
 
 
0 # to ipšiaip žmogas Y-m-d H:i
Nemanau, atvirai pasakius, kad tokie tyrimai išvis buvo vykdomi, nes daryti empirinius tyrimus apie tokio gan ne visai empirinio reiškinio kaip žmogiškoji prigimtis tinkamumą socialinei santvarkai (-oms), kurios niekada nebuvo realizuotos ( turiu omenyje stambiu mąstu), ko gero gan keblu. Juolab, kad ir atlikus tokius tyrimus, jų rezultatus (kaip ir daugelio panašaus pobūdžio sociologinių tyrimų) galima traktuoti kaip kam patogiau.
Tačiau, manyčiau, užtenka paskaityti bet kurį istorijos vadovėlį (ar ne vadovėlį, o kokią kitą ilgą laikotarpį apimančią istorinę kroniką) ir išvadas, manau, padarysi pats. Aš sau padariau tokias, kokias padariau. Taip pat rekomenduočiau:
1)The End of History and the Last Man. (Fukuyama, 1992.)

2)Oswald Spengler "The decline of the West" http://www.archive.org/stream/declineofwest01spenuoft#page/n5/mode/2up
3)Stirner, Max: Der Einzige und sein Eigentum
http://www.lsr-projekt.de/msee.html

Šių autorių veikalų lietuviškai nėra, bet manyčiau kokia kita, kuria pats galite skaityti tikrai rasite.

O kalbant paprastai ir neišvedinėjant didelių teorijų galima teigti, kad didžiausia kliūtis anarchizmo ar komunizmo kaip bent jau didelės sociumo dalies "kultivuojamos" santvarkos atsiradimui individų (o tuo pačiu ir bendruomenių) savęs ir kitų vertinimas komparatyviai. Paaiškinsiu ką turiu omenyje, kad nekiltų nereikalingų diskusijų: mes visi save sugebame identifikuoti tik kitų individų grupėje, kurioje visada atsiranda ir reitingavimas, kuris savo ruožtu įmanomas tik turint bendrą vardiklį, kuris šiuo kultūros vystymosi metu yra vienintelis - valdomas turtas. Todėl kol žmonės vertins save ir kitus individus komparatyviai, tol santvarkos, kuriose nėra kapitalo sutelkimo vienose rankose, būti negali...

P.S. Galima būtų vystyti mintį, bandant įsivaizduoti variantus, kokiais galima būtų kažką keisti į gerąją pusę, bet jei atvirai labai tingiu ir nemėgstu rašyti.
Tarp kitko, gal viskas ir savaime susitvarkys, vienas iš tokių variantų labai neblogai aprašytas A. Gromov "Lemingo metai" (išleista PFAF serijoje, tik numerio neatsimenu). Taip pat dar galima paskaityti "ЗЕЛЕНЫЙ ГРИПП" (autoriaus neatsimenu, bet vardas ir pavardė lietuviški, nors knyga išleista rusiškai), "Baltų lankų" knygynuose dar neseniai mačiau sociologijos skyriuje.
 
 
0 # Ats: to ipip Y-m-d H:i
"mes visi save sugebame identifikuoti tik kitų individų grupėje, kurioje visada "atsiranda ir reitingavimas, kuris savo ruožtu įmanomas tik turint bendrą vardiklį, kuris šiuo kultūros vystymosi metu yra vienintelis - valdomas turtas. Todėl kol žmonės vertins save ir kitus individus komparatyviai, tol santvarkos, kuriose nėra kapitalo sutelkimo vienose rankose, būti negali..."

Šiuo komentaru tik patvirtinamas kapitalizmo ydingumas. "Bendras vardiklis" tai tik masinės popkultūros produktas. Kultūra visada atspindi dominuojančios grupės interesus, jei grius kapitalizmas, grius ir kapitalizmo kultūra, nieko nėra amžino.
Už nuorodas ačiū!
 
 
+1 # to ipšiaip žmogas Y-m-d H:i
Aš ir nebandžiau teigti, kad kapitalizmas yra labai puiki ir teisinga sistema. Pats mielai gyvenčiau komunizme, tačiau paprasčiausiai suvokiu, kad ta sistema neįmanoma.
Dėl "bendro vardiklio" - nemanyčiau, kad tai popkultūros produktas, tai greičiau iš tikro vienintelis mato vienetas, pagal kurį žmonės sugeba palyginti save su kitais, nes kiti mato vienetai labai jau komplikuoti (kaip palyginti ar žmogus geresnis, ar protingesnis, ar laisvesnis nei kiti?). Pagrindinė problema manau yra tame, kad žmogus nesugeba būti pačiu savimi, nesižvalgydamas į kitus ir bandydamas įvertinti kaip jis atrodo jų fone.
P.S. Kad kapitalizmas kažkada pereis į kitą santvarką, tai , ko gero, neišvengiama, tačiau kada ir kas tai bus, dar didelis klausimas ar mes norim žinoti...
 
 
0 # to f (tęsiu)šiaip žmogas Y-m-d H:i
Cituoju:"IMHO, anarchijoje galėtų veikt ir kokia nacionalistų bendruomenė.... ", bet anarchija visgi turi būti vyraujanti sistema, nes tik jos ribose galėtų veikti visos kitos bendruomenės... Juk tai tas pats Š... ką turim dabar - viena vyraujanti sistema, kuri leidžia egzistuoti marginalinėms bendruomenėms, kad sukurtų laisvės įspūdį. Kažkodėl tarp dabar ir jūsų anarchijos nematau esminio skirtumo...

P.S. Sutinku su "Paprastu" komentarų sistema pokvailė.
 
 
0 # "Kažkodėl tarp dabar ir jūsų anarchijos nematau esminio skirtumo..."f Y-m-d H:i
Tokiu atveju, nebeturiu ką pasakyti.
 
 
+2 # Siūlau visiems perskaitytiŽygeivis Y-m-d H:i
Subkomandantė Markosas: Ketvirtasis pasaulinis karas jau vyksta - tai karas prieš Žmoniją
http://lndp.lt/diskusijos/viewtopic.php?t=7405

P.S.1. Aš, būdamas idėjinis nacionalistas, absoliučiai pritariu šioms Subkomandantės Markoso mintims.

P.S.2. Beje, šis straipsnis buvo skelbtas ir Anarchija.lt, bet dabar neberandu.
 
 
+1 # okupacijawest Y-m-d H:i
Teko daug buti Prancuzijoje.Te n nigeriai tirai didele problema.Jie naudoja paprasta schema- isidarbina ir dirba lygiai tiek kiek reikia pasalpai gauti - gauna pasalpa - atsiveza gausias seimas uz kurias irgi gauna pasalpas- parazituoja visuomenes saskaita.Kas cia gero? Ar anarchija skatina parazitavima?
 
 
0 # ssssnukl Y-m-d H:i
Ne, neskatina.
 
 
+1 # Lazda su dviem galaisCassius Y-m-d H:i
Problema yra sudėtinga. Viena vertus atvyksta daug parazitinių imigrantų, kurie nieko negerbia ir taip išprovokuoja rasizmą. Kita vertus tie vietiniai gyventojai renkasi kaltinti tautybę ar rasę ir visai nepagalvoja, kad tie migrantai atkeliavę iš žemiausių socialinių sluoksnių, kur jų nepasiekė nei švietimas nei kultūra.


Reikia kovoti abiem frontais. Riboti 'nekultūringų' žmonių migraciją į Europą, tuo pačiu kovoti prieš kai kurių europiečių dar vis primityvų tribalistinį mąstymą.

Migrantų tempai yra tikrai per dideli, vietinės visuomenės nesugeba atlaikyti tokios didelės kultūrinės invazijos iš kitur.