Hakim Bey krikscionybe        I. K-ščionybė

 

Vėl & vėl mes tikimės, kad viešai demonstruojamas lavonas pagaliau išleido savo paskutinį pagiežingą kvapą ir nuskrido tenai, kur galų gale virs moliūgu. Vėl & vėl mes įsivaizduojame tą obscenišką snarglį, nuplaktą, keliaujantį mirti, prikaltą prie visų mūsų svetainių sienų, nebeinkščiantį dėl mūsų kalčių...

 

Bet vėl & vėl jis prisikelia & parslenka atgal, kad mus persekiotų kaip koks šelmis iš n-tosios klasės filmo, persmelkto žudynėmis ir besitaškančio pornografija tūkstantojo „Gyvų mirusiųjų nakties“ (1) perdirbinio – vilkdamasis sraigių taku, žliumbdamas nuo patirto pažeminimo... Kai tik pamanei, kad pasąmonėje pasidarė saugu – atsiveria JĖZAUS ŽABTAI. Žiūrėkit, užkietėję bukagalviai baptistai!

 

Ir kairieji, besiilgintys savo dialektinio rojaus, pasigerėdami burkuoja ir sveikina kiekvieną galvanizuotą pūvančio tikėjimo prisikėlimą. Sušokime tango su visais tais Lotynų Amerikos vyskupais marksistais – sentimentaliai padainuokime vargšams Lenkijos dokų darbininkams – paniūniuokime Biblijos spiričiuelus paskutiniam afrometodistų pretendentui į prezidentus...

 

OAA atmeta išlaisvinimo teologiją kaip stalininių vienuolių sąmokslą – slaptą paleistuvišką Babilono kekšės sandėrį, sudarytą su raudonuoju fašizmu tropikuose. Solidarnosc? Nuosava popiežiaus profsąjunga – remiama AFL/CIO (2), Vatikano banko, Laisvųjų masonų ložės propagandai skirtų lėšų ir mafijos. Jei mes kada nors balsuotume, niekada neaukotume to tuščio gesto K-ščionių šunims, nesvarbu, kokios jie būtų veislės ar spalvos.

 

Kaip ir tikriems K-ščionims, tiems nuobodiems, save lobotomizavusiems fanatikams, tiems mormonų vaikų žudikams, tiems moralinės vergijos žvaigždžių kariams, juodaskverniams teleevangelistams, šventosios Mergelės Marijos zombių būriams (kurie slankioja tarsi rožinis debesis virš Bronkso (3), spjaudydamiesi neapykanta bei anatema ir rožėmis vemia ant vaikų seksualumo, nėščių paauglių & iškrypėlių)...

 

Kaip būdinga mirties kulto skelbėjams, ritualiniams kanibalams, Armagedono bepročiams – mes galime tik melstis, kad ATEITŲ PAGROBĖJAS, griebtų juos, sėdinčius automobiliuose, drungnų žaidimų šou ir skaisčiose lovose, paimtų juos visus į dangų ir leistų mums džiaugtis žmonišku gyvenimu.

 
II. Abortininkai ir antiabortininkai
 

Kaimiečiai, bombarduojantys abortų klinikas, priklauso tai pačiai groteskiškai neraliuotų kvailių kategorijai, kaip vyskupai, kurie čiauška apie taiką ir tebesmerkia žmoniškąjį seksualumą. Gamta neturi dėsnių („tik įpročius“), o visa teisė yra nenatūrali. Viskas priklauso žmogaus vaizduotės moralei – net žudymas.

 

Kaip ten bebūtų, chaoso teorija nesukelia pomėgio & nesuteikia leidimo žudyti arba daryti abortus. Chaosas džiaugsis kiekvienu išnešiotu & pagimdytu benkartu, gimusiu iš meilės. Sperma & kiaušinėlis pavieniui tėra tik mielos išskyros, bet sujungti į DNR, jie tampa potencialia sąmone, negentropija, džiaugsmu.

 

Jei „mėsėdžiai yra žudikai!“, kaip mėgsta įrodinėti veganai, kas, prašom pasakyti, yra abortas? Tie totemų garbintojai, kurie šoko sumedžiotiems gyvūnams, kurie meditavo norėdami susilieti su jiems išgyventi padedančiu maistu & pasidalinti jo tragediją, pademonstravo daug žmoniškesnes vertybes nei paprasta liberalių, „apsisprendimo teisę ginančių“ feminoidų klaka (4).

 

Kiekvienoje „problemoje“, iškeptoje „debatams“ pagal Spektaklio receptų knygą, abiejose pusėse pilna šūdo. Abortų tema nėra išimtis...

___________________
 

(1) „Night Of The Living Dead“ – 1968-ųjų siaubo filmas;

(2) FL/CIO – profsąjungų susivienijimas;

(3) Bronksas – toks Niujorko rajonas;

(4) Klaka – samdytų pizdukų būrys;

 

Versta iš: Hakim Bey. Temporary Autonomous Zone, Ontological Anarchy, Poetic Terrorism. New York, 2003. Hakim Bey. Laikinoji autonominė zona. Iš anglų k. vertė Kasparas Pocius. V.: Juodraštis, 2010.

 
Skaityti toliau

Pereiti į knygos turinį

 

dievas