Kunigas yra Dievo tarnas, tarpininkas tarp Dievo ir tikinčiųjų. Norint tapti kunigu, yra būtinas vidurinis išsilavinimas. Kunigo Žimanto Peškovo žodžiai (g. 1965) pasakyti 1998 m. šv. Mergelės Aidėjos atlaiduose Žėriūnų parapijoje: "Linkiu visiems tamsos atsivėrimo šviesai, tauraus žodžio, svetimo lietimo".

      PRIEŠRINKIMINIS PAMOKSLAS

     
Mk 6,2 - 6,6.Jėzus, mokinių lydimas, parkeliauja į savo tėviškę. Atėjus šabui, jis pradėjo mokyti sinagogose. Daugelis girdėdami stebėjosi ir sakė: "Iš kur jam tai? Kas per išmintis jam suteikta ir kas per stebuklai daromi jo rankomis? Argi ne dailidė, ne Marijos sūnus, Jokūbo, Jozės, Judo ir Simono brolis?! Argi jo seserys negyvena čia, pas mus?!" Ir jie piktinosi juo. O Jėzus jiems tarė: "Niekur pranašas nebūna be pagarbos, nebent savo tėviškėje tarp savo giminių ir savo namuose." Ir jis ten negalėjo padaryti jokio stebuklo, tik keliems ligoniams uždėjo rankas ir juos išgydė. Jis stebėjosi jų netikėjimu, ėjo per apylinkės kaimus ir mokė.

  
      Ne apie pagarbą pranašui dabar kalbėsiu, bet apie terpę į kurią jis pateko... Kodėl Jėzus ten negalėjo padaryti jokio stebuklo. Juk visur kitur jis žarsto tuos stebuklus į kairę ir į dešinę, o čia - vienintelė N.T. vieta, kur sakoma, kad Jėzus negalėjo padaryti nė vieno stebuklo? Nors porą ligonių jis vis tik išgydo? Vadinasi galėjo, bet nepadarė. Kodėl? Ką reiškia frazė "negalėjo padaryti nė vieno stebuklo", Biblijos kontekste?..

     
Jam paprasčiausiai nusvyro rankos, supratus kokiame netikėjime jie čia tūno, tad kam tas stebuklas, jei jo nereikia.Jeigu žmogus netiki net tuo, ką jis mato, tai kaip jis patikės Tuo, kurio nemato?.. Net dviejų išgydytų ligonių faktui jie, turbūt, surado loginį paaiškinimą, arba nekreipė į tai dėmesio ir priskyrė tai atsitiktinumui, arba - kas labiausiai tikėtina - papykdė juos... Kaip jaučiatės, kai žmogui darote gera, o jums į veidą šaukia:"Kas tave prašė? Ko čia mus mokai? Ir iš viso, kas tu toks?!".. Jus nustembat ir pasišalinat.Jėzus irgi pasitraukė, nes jo būvimas ten būtų beprasmis ir žalingas. Todėl prasmingas yra pasitraukimas. Jis eina ten, kur reikia jo tarnystės.

     
Dabar pamėginsiu apibūdinti pačią bendruomenę į kurią pateko Jėzus. Tai klanas - savotiškas Abraomo palikuonių "Rotari" klubas, savotiška partija, įmituojanti prasmingą veiklą, valstybę vaidinančioje Romos provincijoje... Ir ką gi jie pasakė Jėzui? Jie jam sako: tu esi toks, kaip mes, vienas iš mūsų, o mes žinom ką darom; ir mes tau nedavėm teisės mūsų gelbėti, todėl daryk ką nori, mes vis tiek tavim netikėsim, nes tu esi toks, kaip mes; mes tavęs neišrinkom sau mokytoju, tavo triukais ir "gydymais" mes netikim, nes mes tau nedavėm teisės mus apgaudinėti. Žodžiu, jie jį pasisavino ir privatizavo... 

      Todėl visus dorus specialistus profesionalus kviečiu pasekti Jėzaus pavyzdžiu ir pasitraukti. Išstokit iš partijų, atsistatydinkit iš postų, nedalyvaukit šiame demokratijos šou ir ieškokit tų, kuriems jus iš tikrųjų reikalingi... Atsiverskit, nes bedievis niekada nesukurs demokratijos. Jums reikia tapti legendomis, idant mūsų vaikai ir anūkai turėtų kuo sekti. O mes melsim už jus, padėsim kuo galėsim. Be duonos tikrai neliksit.

      PAMOKSLAS APIE ŠUNĮ IR KIAULĘ

      2  Pt.2.  Buvo tautoje ir netikrų pranašų, kaip ir tarp jūsų bus netikrų mokytojų, kurie slapta įves pražūtingų klaidamokslių, išsigindami net juos išpirkusio Valdovo, ir užsitrauks greitą žlugimą. Daugelis paseks jų pasileidimu, ir dėl jų bus piktžodžiaujama tiesos keliui. Iš godumo jie bandys jus išnaudoti suktais žodžiais. Bet nuo seno pasmerkimas jų laukia ir jų pražūtis nesnaudžia. Jiems yra nutikę, kaip teisingai sako patarlė: Šuo sugrįžo prie savo vėmalo ir: "Išmaudyta kiaulė vėl voliojasi purvyne."
    
      Mus valdo bedieviai. Bedievis negali veikti laisva valia. Mus valdo postų vergai, stabmeldžiai. Jie nuodija mūsų sąmones neturinčiomis racionalaus turinio sąvokomis. Jie prekiauja laimingais teledievukais. Jie nori atimti iš mūsų vienybę, siūlydami asmeninę laimę. Ar vienas žmogus būna laimingas? Jie užvertė mus vienkartiniais daiktais. Jie nori atimti iš mūsų dvasinio tobulėjimo galimybę naikindami takoskyrą tarp aukštojo ir populiariojo meno. Atsikratę Dievo jie vėl grįžta prie šaltojo karo vėmalų o meną jie nori paversti vartotojiškumo propagandos purvyne.

      "Vilnius – 2009 m. Europos kultūros sostinė." Gražiai skamba... Tačiau kokios kultūros? Stabmeldžių kultūros? Šou verslo kultūros? Vartojimo kultūros? Kokios kultūros? Kokią kultūrą mums gali pasiūlyti bedievis?...

      Kviečiu visus dorus žmones nedalyvauti šiame valdininkų šou, o tikinčiuosius melsti už juos, kad jie atsiverstų.


      PAMOKSLAS APIE KULTŪRĄ 

      Jono 15. 1-5. Jėzus- tikrasis vynmedis. "Aš esu tikrasis vynmedis, o mano Tėvas yra sodininkas. Kiekvieną manyje esančią šakelę, neduodančią vaisiaus, jis nupjauna, o kiekvieną, duodančią vaisių, apvalo, kad neštų daugiau vaisių...Kaip šakelė negali duoti vaisiaus iš savęs, jei ji nepasiliks vynmedyje, taip negalite ir jūs, jei nepasiliksite manyje."

      Šakelė negali duoti vaisiaus iš savęs, jei ji nepasiliks vynmedyje... Ar atleis mums mūsų vaikai ir anūkai už visas tas "kultūros sostines", už tuos "guggenheimus", už tas "iš viršaus nuleistas" šventes, už pralėbautas išeigines, už protu nesuvokiamą pinigų (ekonominio vynmedžio syvų) švaistymą. Juk visi šitie projektai skirti ne Sodininko akiai ir ne mums - piliečiams. Jie skirti naudai kitų sąskaita. Tai idiotų sugalvota ir valdžios įteisinta pinigų vagimo iš valstybės iždo (mūsų visų mokesčių) sistema.

      Todėl kviečiu visus dorus verslininkus ir toliau vengti mokesčių, darbdavius - mokėti atlyginimus vokeliuose, valstybės tarnautojus - streikuoti, dėl mažų atlyginimų, menininkus ir mokslininkus - emigruoti, žemdirbius - parduoti savo produkciją užsienin, ir visus kviečiu nevartoti alkoholinių gėrimų ir nerūkyti. Gerų švenčių.

      PAMOKSLAS APIE KARVĘ

      Jono 10, 11-13 ....Geras ganytojas už avis guldo gyvybę. Samdinys, ne ganytojas, kuriam avys ne savos, pamatęs sėlinantį vilką, palieka avis ir pabėga, ... Samdinys pabėga, nes jis samdinys, jam avys nerūpi.
      Jono 9, 40. Prie jo esantys fariziejai, tai išgirdę, paklausė: "Tai gal ir mes akli?" Jėzus atsakė: "Jei būtumėte akli, neturėtumėte nuodėmės, bet štai jūs sakote: "Mes neakli." - Taigi jūs kalti. 

      Tokia tad padėtis mūsų valstybinėse įstaigose. Ten visi samdyti. Ten niekas niekam nerūpi. Ten, kaip nevaldomoj avių bandoj, kiekvienas už save. Nes jie neturi Ganytojo. Jie neturi To, kas juos mylėtų. Todėl ir reikalai nejuda į priekį... Pagalvokim... Jeigu seimas prieš kiekvieną posėdį pasimelstų...Ką?...Sukalbėtų "Tėve mūsų"?...

      Dabar apie kultūrą...Štai palyginimas su karve... Tam, kad karvė duotų daugiau pieno, ją reikia gerai maitinti, laiku išmelžti, prižiūrėti, rūpintis ja, aukotis dėl jos, žodžiu - puoselėti. Visi šie veiksmai yra kultūros turinys. Kuo daugiau meilės ir jėgų įdėsi į šiuos veiksmus, tuo daugiau rasis pieno ir jis bus skalsus ir sveikas. Jeigu viso to nedarysi, karvė užtrūks ir numirs. Tokia yra Dievo valia... O kaip gi yra su mūsų liberalcentristais, socialdemokratais ir kitais antikristais?.. Juos domina tik karvės speniai (nauda), ir technologijos skirtos efektyviam pieno išgavimui. Ir, kai jų paklausi, "Ar jūs akli, nematot, kad karvė greit užtrūks?", jie sako:"Ne, mes neakli, mes ieškom, sprendžiam, kuriam, nes matom." Taigi teisybė: jūs neakli, jūs kalti! Jūs esat išpuikę piktadariai, nes matot! Ar dar ilgai šaipysitės iš savo karvės, iš savo tautos tomis savo technologijomis: visais savo Lietuvos įvaizdžio kūrimais, guggenheimais, sėkmės formulėmis, realybės šou, kultūros sostinėmis ir t.t.?! Veidmainiai! Tobulai įvaldę mimikriją! Manot Dievas jūsų neatskirs?!.. O ir mes kalti, nes esam kvaili, kad išsirenkam sau duobkasius. Mes naikinam save tokiais rinkimais. Ir aš kaltas, kad mano tikėjimas yra silpnas. Atleiskit už nesklandų stilių: esu silpnadvasis ir nemoku tvardytis. Ačiū už dėmesį ir melskime Dievo atleidimo. Viešpatie, stiprink mūsų tikėjimą. Dar kartą, atleiskit...

      Daugiau pamokslų rasite ekspertai.eu