Betliejuje ant kariaujančias puses skiriančios betoninės sienos kažkas pavaizdavo taikos balandį, dėvintį neperšaunamą liemenę, mažą mergaitę, apieškančią prie sienos pastatytą desantininką, iki dantų apsiginklavusį kareivį, sustabdžiusį asilą – pažeidėją. Tačiau daugeliui Bristolio ir kitų pasaulio miesto gyventojų šis pseudoanoniminis autorius kuo puikiausiai atpažįstamas. Žinoma, kad tai Banksy darbas! Jis yra graffiti meistras, tačiau šiam britui pavaldžios įvairios technikos: nuo „ad busters“ iki gatvės meno, nuo klasikinės tapybos iki karikatūros. Banksy molbertas yra šiuolaikinio turtingo didmiesčio gatvės: jis pasinaudoja geltonomis važiuojamosios dalies žymėjimo linijomis, nuveda jas ant namo sienos ir ten nupiešia didžiulę gėlę. Šalia stebėjimo kameros užrašo: „Į ką tu žiūri?“. Jis piešia žiurkes (panašu, kad tai Banksy simbolis), gyvenančias po pastatų tinku, ant šiukšlių dėžių ir draugiškai žiūrinčias į praeivius.
Ant turbošiuolaikinio pastato sienos Banksy užrašo: „Nuobodu“. Jis vaizduoja klykiantį nuogą vaiką, kurį už vienos rankos laiko Ronaldas McDonaldas, o už kitos – Peliukas Mikis... Jis atnešė į Metropolitan muziejų savo kūrinius, kuriuos slapta pritvirtino tarp tikrųjų eksponatų taip, lyg jie ten visada būtų buvę: madoną su dujokauke (prabangiai įrėmintą, žinoma), o antikos skyriuje pakabino akmenyje pavaizduotą pirmykštį žmogų su prekybcentrio vežimėliu. Vien šis veiksmas priskiria Banksy šalia iškiliausių šio amžiaus vardų.
Jis yra žmogus, kuris turėjo drąsos užrašyti: „Laiko tiek daug, o pasakyti nėra ką...“
Banksy „niekada niekas nematė“. Jis slepia savo tapatybę. Šiaip ar taip jis tarsi Tibeto tankų tapytojas, kuris nenurodo savo vardo, nes tibetiečiams svarbu kūrinys, o ne autorius (jiems tai svarbu net šiomis dienomis, kai per tankas važinėja tankai).
Cinikai sako, kad toks paslaptingumas yra tik puiki viešųjų ryšių strategija. Nežinia, ką apie tai mano kūrėjas, savo partizaniniu menu (o gal sąžiningas menas šiais laikais ir tegali būti partizaninis?) aiškiai pasisakantis prieš vartojimą, karą ir turtingos visuomenės skurdą. Norisi tikėti žmogumi, kuris ant sienos Betliejuje pavaizdavo mergaitę, kylančią aukštyn su balionais.
Savo knygose greta įdomiausių darbų reprodukcijų Banksy pateikia ir pamastymų, pastebėjimų viena ar kita tema, praktinių patarimų ir šiaip meistro vertų pamokymų.