true_anarchist_0Vytautas buvo anarchistas. Jis perskaitė „Dinozaurų epochos anarchiją“, Bobą Blacką ir sakėsi perskaitęs Kropotkiną. Valstybės Vytautas nemėgo, nemėgo ir organizacijų, nes organizacijos nėra anarchistinės. Jis šaipėsi netgi iš anarchistinių organizacijų. Vytautas buvo už affinity grupes ir insurekcionistus. Jis labai vertino RAF ir manė, kad jie bent sieloje buvo anarchistai.

darau_geda_savo_krastui       Antifa.lt sumontavo didaktinį filmuką, aiškinantį, kuo neverta didžiuotis. Jame pašiepiami neonacistinių kovo 11-osios eisenų dalyviai, kurie didžiuojasi, kad yra „lietuviai“, ir tuo pat metu naudoja II-ojo Pasaulinio karo laikų nacistinės Vokietijos simboliką, gestus bei šūkius. Filmuko autoriai sako, kad tokie žmonės „daro gėdą savo kraštui“.

Solanas_virselis1968 metais JAV pasirodęs karingosios feministės Valerie Solanas „Vyrų išnaikinimo draugijos manifestas“ (SCUM Manifesto) laikomas vienu radikaliausių ir beprotiškiausių visų laikų tekstų. Nepaisant visa persmelkiančio įniršio, manifeste pateikiama pranašiška feministinė analizė, numačiusi dirbtinį apvaisinimą, pinigų automatus, feministinį sukilimą prieš žeminančią moters reprezentaciją mene.

valstybes_mokesciu_moketojas_0Žmogus vertingas tik tiek, kiek jis uždirba arba potencialiai gali uždirbti. Tokį įspūdį galima susidaryti iš politikų, apžvalgininkų ar komentatorių, kurie, nagrinėdami įvairius politinius ar visuomeninius reiškinius, negali išvengti ekonominio žodyno.

Eikit_nax       Visi sako: „Lietuvoje krizė“. Pizė, ne krizė, – atsakau. Kokia čia krizė, jei čia niekada nebuvo kitaip? Neseniai V. Landsbergis išreiškė kiekvieno patrioto širdyje glūdinčią mintį – matai, Lietuvą nuodija ir naikina visokie padugnės alkoholikai, narkomanai ir savižudžiai.

laisve_narkotikas_0Kova už laisvę yra tokia pat sena, kaip šis pasaulis. Kiekviena diena primena, kad tavo pastangos ištrūkti iš hegemoninės sistemos visuomet nepakankamos. Atrodo, jog nesvarbu ką darytum – tu gimei, esi ir mirsi vergaudamas.

krikscionybes_mitas_0„Tiesa jus išlaisvins“, – teigiama Biblijoje. Ir tai tikriausiai tiesa. Gaila, kad pati „knygų knyga“ dabar naudojama ne literatūrinio pasilinksminimo, bet smegenų plovimo ir kvailinimo tikslais. Kai net svarbiausi šalies asmenys yra apakę nuo „krikščioniškų“ tiesų, nejuokais imi galvoti: ar tik neatsitiks taip, kaip atsitiko su visomis kitomis „šventomis“ ideologijomis iš Aukščiausio Gėrio, ir mes neatsidursime pragare?

psichodarbininkaiMes, duomenkasiai ir psichodarbininkai, palaikome Guggenheimo fondo ir muziejų tinklo boikotą, inicijuotą „grupės žymių menininkų, kuratorių, rašytojų ir kitų kultūros veikėjų“, bei reikalaujame besąlygiškai ir tuojau pat nutraukti darbininkų, statančių Gugenheimo muziejaus Abu Dabio filialą Sadijato saloje, išnaudojimą.
Jefferson_Memorial       Tai nutiko šių metų gegužės pabaigoje vienoje iš amerikietiško patriotizmo šventovių – trečiojo JAV prezidento T. Jeffersono memoriale. Šis memorialas – tai atviras neoklasikinio stiliaus pastatas su kolonomis, kurio viduje stovi 6 metrų aukščio T. Jeffersono statula su aplink ją netoli stogo iškalta presidento citata „Ant Dievo altoriaus prisiekiau amžinai priešintis bet kokiai tironijai, kuri kėsinasi į žmogaus protą“.

riot_grrrl„Riot Grrrl” – 1991 m. Amerikoje iš pankroko terpės kilęs feministinis judėjimas, prie kurio prisijungė keliolika pankroką grojančių politiškai angažuotų merginų grupių. Grubūs pankroko ritmai, griežta „pasidaryk pats“ kultūra ir radikalios kovingojo feminizmo idėjos – trys skiriamieji „Riot Grrrl” bruožai.

buk_laimingas       Neseniai vienas facebook draugas drąsiai man rėžė, kad nieko daugiau nedarau, tik skundžiuosi, t.y. nesu laimingas, sėkmingas, optimistiškas ir gerai nusiteikęs. Jis patarė nusižudyti. Nes, pasak jo, mano paistalai apie laisvę šiaip ar taip nieko verti – jos žmonėms nereikia. Todėl niekas su manimi nesutinka ir nenori bendrauti.
guerilla-girl       Įprasta manyti, kad Lietuva – liūdnų, uždarų, šaltaširdžių žmonių kraštas. Jos gyventojai pastaruosius dešimtmečius iš tiesų dažniau linkę ne į kovą, bet į savinaiką ir apatiją, jie dažniau ne puola juos engiančias jėgas, bet traukiasi slėpdamiesi namų dėžutėse arba išvykdami. (Tai nėra blogai, nes išvykę žmonės išbarsto lietuviškąjį liūdesį ir baimę veikti, tačiau dabar apie tai nekalbėsime.)